روش ارسال و نحوه خرید

نحوه خرید از فروشگاه ملل به این صورت است که شما به صورت حضوری، حواله بانکی و یا از طریق وب سایت ما و میتوانید محصولات مد نظر را انتخاب نمایید و آنها را به سبد خرید خود بیافزایید.
در مرحله اول برای خرید غیر حضوری انتخاب محصول یا محصولات مورد نظر است که شما از طریق بخش محصولات در وب سایت ما میتوانید به راحتی این کار را انجام دهید. سپس پس از اتمام انتخاب به بخش دریافت فاکتور مبلغ نهایی میرسیم که کلیه اجناس منتخب به همراه تجمیع مبلغ در آن گرد آوری شده اند و شما میتوانید در صورت تمایل و اطمینان از خرید خود آن را از طریق درگاه پرداختی وب سایت، پرداخت کنید.
ولی اگر تمایل به خرید حضوری داشتید، میتوانید با حضور در فروشگاه و از طریق دستگاه پوز موجود در محل پرداخت مبلغ فاکتور را انجام دهید.
لازم به ذکر است که پرداخت مبلغ فاکتور تعین شده به منزله ی اتمام فرایند خرید و در نهایت ثبت سفارش است.

و اما تحویل سفارشات شما در این فروشگاه چه به صورت حضوری و چه به صورت غیرحضوری کماکان امکان پذیر است.
شما برای تحویل محصولاتی که انتخاب کردید و ثبت سفارش را انجام دادید میتوانید در فروشگاه ما حضور به عمل برسانید و آنها را به طور مستقیم از ما تحویل بگیرید.
اما اگر تمایل به خرید غیر حضوری داشتید، ما محصولات سفارش داده شده را از طریق تی پاکس، ترمینال و یا باربری به درب منزل و یا محل کار شما ارسال خواهیم کرد.
فروشگاه ملل ارسال محصولات را هم به تهران و هم به شهرستانها انجام میدهد.  تحویل مرسوله پستی در تهران یک روز و در شهرستان ها ۴ الی ۷ روز کاری زمان خواهد برد.

لازم به ذکر است پس از ارسال سفارش، کد پیگیری به شما عزیزان تقدیم میشود تا به راحتی بتوانید مرسوله مورد نظر را از زمان ارسال تا تحویل پیگیری کنید.