با خرید یک دستگاه صحافی برای شرکتتان می توانید در پیشبرد کسب و کار خود نقش مهمی داشته باشید. صحافی اسناد و مدارک و همچنین اطلاعات مربوط به شرکت نکته بسیار مهمی است که با استفاده از دستگاه صحافی برای شما امکان پذیر می باشد.

در مطالب قبل شما را با چند نکته در مورد خرید دستگاه صحافی آشنا کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی سایر نکات مهم در این زمینه بپردازیم و اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید.

آشنایی با برخی برند ها و مدل های دستگاه صحافی

دستگاه Akiles

از این برند معمولا برای ساخت دستگاه صحافی مارپیچ، دستگاه صحافی شانه ایی و همچنین دستگاه صحافی سیمی کن استفاده می شود.

این برند در سال ۱۹۹۳ را اندازی شد. برند Akiles یکی از معروف ترین و برترین برند های ساخت دستگاه صحافی می باشد. برای استفاده در شرکت ها و یا سایر کاربرد های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. آیا می دانید قیمت این دستگاه ها چقدر است؟ قیمت حدودی این دستگاه ها از ۱۰۸٫۰۰ دلار تا ۷۰۰۰٫۰۰ دلار متغیر است.

ماشین صحافی Rhin-O-Tuff

این نوع دستگاه صحافی برای استفاده در شرکت ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دوام و مقاومت ماشین صحافی Rhin-O-Tuff بسیار عالی است. پانچ این دستگاه بسیار با کیفیت و ساخت آمریکا می باشد. قیمت این نوع دستگاه صحافی از ۱۳۹۹٫۰۰ دلار تا ۲۹۹۵۰٫۰۰ دلار متغیر می باشد.

آشنایی با دستگاه صحافی مارپیچ

این نوع ماشین ها هم به صورت منوال و هم به صورت اتوماتیک ساخته می شوند. این نوع ماشین ها اندازه ها و مدل های مختلفی دارند و شما بسته به تعداد برگه هایی که معمولا برای صحافی می خواهیید دستگاه مورد نظرتان را تهیه خواهید کرد.

برای اطلاع از قیمت محصولات می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و یا به صفحات مربوطه مراجعه کنید.

برای تهیه بهترین انواع دستگاه صحافی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

You may also like

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 9 =