آیا می دانید چه زمان باید دستگاه صحافی را عوض کنید و به فکر خرید یک دستگاه جدید باشید؟ با ما همراه باشید تا در این مورد اطلاعات لازم را به دست آورید.

در مطالب قبل شما را با مدل های مختلف دستگاه صحافی آشنا کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این دستگاه اطلاعات بیشتری به دست آورید.

اگر شما هم در شرکت و محل کارتان از دستگاه صحافی استفاده می کنید حتما تا به حال از اهمیت آن در دسته بندی اطلاعات اطلاع پیدا کرده اید. گاهی دستگاه صحافی آسیب می بیند و یا برخی از قطعات آن فرسوده می شود که می توان آن را تعمیر و قطعات آن را تعویض نمود.

علائم خرابی در دستگاه صحافی

هنگامی که متوجه شدید دستگاه شما به کندی پانچ می کند حتما به مدت زمانی که دستگاه کار کرده، نوع و جنس متریال هایی که پانچ شده و همچنین تعداد برگه ها را مورد بررسی قرار دهید چرا که تمامی این موارد بر عمر دستگاه صحافی تاثیر دارند.

برخی از ورقه ها مانند لمینیت و مقوا به فشار بیشتری برای پانچ شدن نیاز دارند تا کاغذ های معمولی. از طرفی هم تعداد برگه های زیاد نیز به فشار بیشتری برای پانچ شدن نیاز دارند و این ها همه بر عمر دستگاه صحافی تاثیر می گذارد. به طور کلی هرچه از دستگاه بیشتر کار بکشید زودتر باید منتظر خراب شدن آن باشید.

ممکن است تا به حال متوجه شده باشید که پانچ دستگاه به سختی ورقه ها را سوراخ می کند، این به دیل این است که یا تعداد برگه ها زیاد است و یا پانچ شما کثیف شده و باید آن را تمیز کنید.

برای تهیه بهترین انواع دستگاه صحافی از جمله دستگاه صحافی دوبل و یا دستگاه مارپیچ می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا با مناسب ترین قیمت ها بتوانید دستگاه مورد نیازتان را تهیه کنید.

You may also like

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =